Facebook like

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Sfarsitul lumii, conform legendei vikingilor

Am citit si eu undeva despre acest mit , si m-am decis sa postez cate ceva despre el , mi se pare foarte interesant... Oare chiar suntem in pericol? Ne putem lua dupa mitul stravechi al vikingilor?

Conform unei legende vikinge , sfarsitul lumii va fi in 2014 cand va veni ''apocalipsa vikingilor', in care zeul Odin va fi ucis de lupul fenrir , iar Pamantul se va umple de otrava.
Conform legendei, ziua apocalipsei va fi pe data de 22 februarie 2014, iar semnele acestei apocalipse constau in 3 ierni cu geruri ingrozitoare. Daca vikingii inca ar exista , atunci s-ar auzi sunetul cornului lor in regatul York, care ar crea haos, asadar daca s-ar auzi sunetul vechiului corn al vikingilor, ar semnala 100 de zile pana la sfarsitul lumii.
Povestea, sau mitul descriu cum lupul Skoll va devora Soarele , iar fratele sau Hati ar manca Luna , iar stelele ar disparea, acest lucru ducand Pamantul intr-un intuneric etern, iar in aceeasi zi zeul Odin va fi omorat de lupul Fenrir. In aceea zi nu vor fi cutremure mari , insa nivelul marii va creste si atat Pamantul precum si cerul se vor umple de otrava.
Danielle Daglan, directorul festivalului JORVIK al vikingilor, spune:
- '' In ultimii ani am avut predictii asupra apocalipsei mayase, care nu s-a implinit, de asemenea si alte date care au anuntat sfarsitul lumii. Dar sunetul hornului este posibil sa fie cel mai bun indicator, ca versiunea vikingilor asupra sfarsitului sa se implineasca pe data de 22 februarie 2014.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu